.......


حقیقت عشق

به نام خدا

نمیدونم چی بگم چی بنویسم

یک ااتفاق جدید تو زندگیم افتاده

یک نفر از زندگیم رفته

نمیدونم خوبه یا بد

نمیدونم قسمته تقدیره سرنوشته

اصلا اینا با هم چه فرقی میکنه

مهم اینه که رفته

دلم براش تنگ شده

خیلی اذیتم کرد خیلی اذیتش کردم ولی چرا باز دل تنگم

نمیدونم شید هنز به ون مرحله از سنگ دلی نرسیدم

کاش سنگ دل بودم کاش

دارم تمرین میکنم باید سنگ دل باشم

یعنی جی میشه؟اصلا دوست دارم که برگرده یا نه؟

جی شد که اینجوری شد؟

همیشه اتفاق های خاص یک دفعه میافته

جایی که اصلا توقعشو نداری واااااای چه بده

دلم پیششه یا فکر میکنم که پیششه؟

الان کجاست /

وای خدا دیوانه شدم چه قدر ذهنم پره از سوالات

دلم امروز خیلی هوای امام رضا رو کرده شدیدا طوری که بی قرار بی قرار بودم

و هستم

طوری که از صبح دارم فکر میکنم چطورمیشه برم مشهد

هرجور فکرمیکنم نمیشه و جوردرنمیاد

امام رضام باهام قهره که واسم جور نمیکنه

دلم گرفته شکسته دلتنگم

دل تنگ کی ؟نمیدونم

کجا بر؟نمیدونم

با چه رویی؟نمیدونم

فقط میخوام برم دیگه نمیتونم هوای اینجارو تحمل کنم دیگه واسم سخته دلم هوای تو رو داره

کمک ...................کمک..................کمک...........کمک........کمک.......



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت17:00---27 ارديبهشت 1392
صدفم چرا باخودت ینجوری می کنی ؟؟؟؟؟؟
لطفا ناراحت نباش !
تو که این همه دوسش داری چرا رهاش کردی ؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:13 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com