غریبه


حقیقت عشق

 

آنقدر برای تو بوده ام...

که دیگر...

من برایم غریبه است...!

اینگونه است وقتی که میروی...

میمیرم...

چون نه تورا دارم نه خودم را...!!


134.png



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت19:31---24 مهر 1393
چاره ای نیست!!!

این روزها طرح روی جلد آم هاست که پرفروششان میکند،

نه متنشان...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:59---22 شهريور 1393
دلتنگــی هایــــَم را زیر بغـل زده اَم
نشسته اَم در انتظار ِ روز های ِ مبـادا
سهم من از تــو
همـین دلتنگـی ها ییست
که بی دعوت می آینـد
و
خیال ِ رفتن نـدارند…


نازنین
ساعت14:09---9 شهريور 1393
بی تابم...
دلم تاب میخواهد ویک هل محکم....
که دلم هری بریزد پایین...
هرچه را در خودش تلنبار کرده...


عاشق تنها
ساعت17:40---2 شهريور 1393
فرصـت زندگـی داری بـخاطـرم خـطر نـکن بـه پـای ایـن شـکسته دل جـوونی تو هـدر نـکن

حیفه بمونی با غم عشق من بی خانمون به شعله ها نگاه بکن منم یه شمع نیمه جون

مـیشـناسـمت ای خـوب مـن وابسـته ای مـثل خـودم مـن نـمی خـوام درگـیـر ایــن دردی بشـی کـه مـن شـدم

همین قـدر بـهت بـگم خسـته و وامـونده شـدم تـقـدیر بـی وفا میگه مهمون ناخونده شدم

ایـنکـه بـهـت میــگم بــرو خـیال نـکن کـه راحـته بـدون کـه بـعـد رفـتنت دلــم فـکـر شـکـایتـه

نـگـاه بـی تـفـاوتـم تـرسـیه از بــرگشتنت خـواستم بـیـفته از سـرت عــادت دلـتنگ شـدنت

فرصـت زنـدگـی داری بـخـاطرم خـطر نـکـن بـه پــای این شــکسته دل جـوونی تـو هدر نـکن

سخته گذشتن از همون عشقی که پوچ و خالی نیست با سرنوشت چی میشه کرد وقتی دیگه مجالی نیست


نازنین
ساعت18:44---30 مرداد 1393
دلم را کسی شکست که هرگز دلم به شکستن دلش راضی نمیشد...

ﺁﺭﯾﻮﺑﺮﺯﻥ
ساعت8:20---30 مرداد 1393
ﺯﯾﺒــﺎ ﺑــﻮﺩ...ﻣـﺮﺳـــے

مهران
ساعت23:52---29 مرداد 1393
به خدا گفتم بیا جهان رو تقسیم کنیم.گفتم:آسمون مال من،ابراش مال تو*دریا مال من،موج هاش مال تو*ماه مال من،خورشید مال تو.خدا گفت:تو فقط بندگی کن،همش مال تو حتی من....

مهران
ساعت23:43---29 مرداد 1393
هرگز به گذشته برنگرد!اگه سیندرلا برای برداشتن کفشش بر می گشت،هیچ وقت یک پرنسس نمی شد!!!

ساسانم
ساعت20:01---29 مرداد 1393
سلام
وبتون زیباس
موفق باشید


فرهان
ساعت19:49---29 مرداد 1393
خیلی لطف کردی صدف جان وبتم محشره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:,ساعت 19:34 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com