دلتنگی


حقیقت عشق

چشـــمآنم رآ میبــــندمـــ

ســـرم را بــر شــــآنه آت میگــــذآرمــــ

و بــه انــــدآزه ی تمـــآم دلـتـنــگیـــ هآیـــم در نــبــودنـــتـــ

عطـــرت رآ حبــســ میکنــــمـــ

در ســـیـنـــه امـــ...





نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت12:08---20 بهمن 1391
آخرین نفس





اگر تار بودم آهنگ دوستت دارم را برايت مي نواختم





اگر بهار بودم شکوفه ها را برايت تقديم مي کردم







اگر باران بودم آنقدر مي باريدم تا غبار غم ها را







از دلت بزدايم ولي افسوس که نه تارم نه بهارم نه بارانم







ولي هر چه هستم با تمام وجود فرياد مي زنم







دوستت دارم


ارمین
ساعت9:55---20 بهمن 1391
اگه تورو میبینه و...مشغول حرف زدن با بغل دستیش میشه...

دیگه وقتشه که بری...

موندنت= له شدن غرورت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت 23:21 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com