حقیقت عشق

خدایاااااااااا .....!!!!!!!!!!!!!                                                                                                                        میخواهم یک تکه اسمان کلنگی بخرم...........دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت21:58---10 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


♥NADIA♥
ساعت16:06---11 آبان 1393
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …


♥NADIA♥
ساعت17:01---7 آبان 1393
حال خوب یعنـی :
محـــــــــــــــــــــــــر م
بوی بغــض
بوی پیـراهن مشــکی
بوی پرچـم سیـاه
بوی اسپنــد
بوی روضــه
بوی گریـــه
بوی لعـن های پشت علامـــت
بوی فریـاد یا ابولفضــل
بوی فریـاد یا حسیــــن


♥NADIA♥
ساعت18:15---29 مهر 1393
◄ ب بعضِِِِِِِِِـــــــــــــــیا باس گف: اون موقــــــــــــــــع ک مـــــــآ ناب بودیــــــم... شـــــــومآ سوار تابــــــــ بودی...

دیانا
ساعت9:56---6 مهر 1393
سلام ابجی این ادرس وبم.


shaghayegh
ساعت20:06---20 مرداد 1393
هــر وقــتــ کـــسی بهــتــ گـــفتــ :هــَر جــور راحــتــی!

یـــه مُشــتــ بــزن تــو دهــنــش تــا بفــهــمه چـجـوری راحــتی .!


majid
ساعت22:22---23 تير 1393
امشب به رسم دوستی یادی ز دوستان می کنم / در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم / امشب دلم گرفته است از سردی دلهای سرد / آیا تو هم در یاد ما هستی در این شبهای سرد؟

اناهيتا
ساعت10:34---7 تير 1393
سلام اگه با تبادل لينك موافقي يه سر بزن ب وبم مرسي [لبخند]

مجید
ساعت16:53---28 خرداد 1393
در كــتاب چار فصل زنــدگــــے

صفــحه ها پشت سرِ هم مــے روند

هر يك از اين صفــحه ها، يــك لحــظه اند

لحــظه ها با شــاد ــے و غــم مــے روند

گريه، دل را آبــيارــے مــے كند

خنده، يعنــے اين كه دل ها زنــده است

زندگــے، تركــيب شاد ــے با غم است

دوست مــے دارم من اين پــيوند را

گر چه مــے گويند: شاد ــے بهــتر است

دوســت دارم گريــه با لبــخند را . . .


مجید
ساعت6:10---18 خرداد 1393
بانگ شـــادی از حریمش دور باد

هر که زاری آفرید
هر کسی لبخـــند را ممنوع کرد
هر که در تجلیل غـــم اصرار کرد

طعم شـــادی از حریمش دور باد

هر که درک عشق و زیبایی نداشت
هر که گـــل
پروانه
پرواز پرســـتو را ندید
هر کسی آواز را انکـــار کرد

شهر شـــادی از حریمش دور باد

هر که دیـــوار آفرید
هر که پلـــها را شکست
هر که با دلـــها چنان رفتار کرد
هر که انسان را چنین بیـــمار کرد
هر که دورش از حـــریم یـــار کرد


سعید
ساعت23:56---15 خرداد 1393
وبلاگت خیلی قشنگه
موفق باشی به منم سر بزن نظر یادت نره


مهران
ساعت23:51---15 خرداد 1393
لاااااااااااااااااااااااایک منم یه تیکه اسمون کلنگی موخام

مجید
ساعت22:08---13 خرداد 1393
سلام


وبلاگ خیلی خوبی دارین مطالبش هم جالبن
اگه دوس داشتین تو قسمت نظرات وبم بهم بگین ک تبادل لینک کنیم یا نه؟؟؟؟


علی
ساعت12:09---13 خرداد 1393
نمیدانی چقدر خوشحالم که از میان اینهمه ضمیر تو را پیدا کردم

arezo
ساعت12:20---6 خرداد 1393


ميثم
ساعت18:54---1 خرداد 1393
سلام وي عالي داري خواهر گلم
موفق باشي


AMIR
ساعت18:29---29 ارديبهشت 1393
تنها ادامه می دهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار




ميثم
ساعت10:55---28 ارديبهشت 1393
سلام دوست عزيز
وب قشنگي داري
موفق باشي


ميثم
ساعت9:57---6 ارديبهشت 1393
سلام دوست عزيز وب قشنگي داراي خوشحال ميشم به من هم سربزني

arash
ساعت11:32---4 اسفند 1392
ساکنان دريا پس از مدتي صداي موج را نميشنوند... چه تلخ است قصه عادت!!

arman
ساعت17:00---28 بهمن 1392
خوش به حال تخم مرغ ها...


شانه اي بي منت هست كه به ان تكيه كنند!!!!
-----------------------------------------
بيا و نظرتو راجع ب قالب جديدم بگو
لايك يادت نره


zahra
ساعت11:03---18 بهمن 1392
سلام دوست عزيز وب خوبي داري به منم سربزن باتبادل لينك موافقم.

mohamad
ساعت14:45---14 بهمن 1392
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم

نه برای نیاز

نه از روی اجــــبار

نه از روی تنـهایی

فقــــط برای اینکه

"ارزش دوس داشـتن داره"


mahbobeh
ساعت14:13---1 دی 1392
بازی شطرنج که تمام می شود، شاه و پیاده هر دو باهم داخل کیسه ریخته می شوند!

reza
ساعت13:27---29 آذر 1392
گاهي شايد لازم باشه از ياد ببريم ..... . !


ياد آنهايي را كه با نبودنشان بودنمان را به بازي گرفتند


ماریا
ساعت21:41---22 آذر 1392
خدایا کسی را که قسمت کس دیگریست سر راهمان قرار نده تا شب های دلتنگیش برای ما باشد و روز های خوشش برای دیگری..... عزیزم وبت خیلی قشنگه ممون.
پاسخ:خواهش گلم نظر لطفته


parya
ساعت20:36---11 آذر 1392
سلام تو کدوم دانشگاه درس میخونی؟

delkhaste
ساعت13:17---19 شهريور 1392
میخت را خوب کوبیده ای...!جای خاطره هایت هنوز تیر میکشد

SaeiD
ساعت0:46---26 مرداد 1392
salam dust khubam chera nisti?chera bem sar nemizani?bodo bia montazeretam

alireza
ساعت14:05---21 مرداد 1392
دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …

ღشمیم عشقღ
ساعت0:16---15 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _


________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___


____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__


________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___


______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__


_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___


_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___


_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____


________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____


______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____


_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____


___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____


__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____


_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____


_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____


______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___


___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

[Web] -


ܓܨܓܨśДEiD ܓܨܓ
ساعت19:45---12 مرداد 1392
گاهی پروانه ها هم به اشتباه عاشق میشوند!

بجای شمع

گردِچراغ های بی احساس خیابان میمیرند...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:35---30 تير 1392
مــن از ايــن بــه بعــد بــجاي ايــن جــملــه ها :
مواظــب خــودت بــاش
دستــت درد نكــنه
خــدا خيــرت بــده
سلامــت باشي
...پير شــي جــوون
فقــط يه جــمله ميگــم:
"دلــــــــت نشــــــكنه!"
چون همه اونها بدون اين بي فايده ست...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:34---30 تير 1392
در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم..

در "دلم" دلتنگی ام را...

در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...

در "لبخندم" غصه هایم را...

دل من...

چه خردساااااال است !!!

ساده می نگرد !

ساده می خندد !

ساده می پوشد !

دل من...

از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!

ساده می افتد !

ساده می شکند !!!

ساده می میرد !

ساااااااااااااا 足ااااااااده


arash
ساعت5:20---28 تير 1392
گفتم: می آید گفت : مگه رفته بود كه بیاد؟ گفتم : دلتنگم گفت : مگر زیارتش نمی كنی؟ گفتم : جهان
رو پر نور میكنه گفت : مگه شعشعه حضورش رو نمیبینی؟ گفتم : زخم دوریش دل را می ازاره گفت : هر
چه از دوست رسد نکوست گفتم : غایب است گفت : با این همه برهان مگه میشه گفت غیبت؟ گفت :
غایبش خوانده اند كه ظاهر نیست كه غیبت به معنای حاضر نبودن تهمتی است كه بر دامن پاكش
ننشیند شاید این جمعه بیاید....شاید... اللهم عجل لولیک الحجة ابن الحسن


alireza
ساعت18:05---19 خرداد 1392
هرکس زخم های دستم را دید برسید

چرا با خود چنین کردی؟؟

اما هیچ کس زخم های دلم را ندید

تا بگوید چرا باتو چنین کردند؟؟؟


voroojak
ساعت9:42---19 خرداد 1392
ببخشید چند وقته به خاطر امتحانا نیومده بودم وبلاگمو چک کنم.اسمم یاسمن هستش.به خاطر لینک هم مرسی عزیزم.

♥♥♥سزنوشت♥♥♥
ساعت19:33---13 خرداد 1392
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد

جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است....

پس آنگونه جاری شــــوید

که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ...

نه نـــــــفرت در دلشـــــــان


امیر علی sooti
ساعت10:39---13 خرداد 1392
یه تیکه آسمون خوب سر سه نبش تجاری دارم تو جهنمم چند قواره ای هم داریم .
مرسی که سرزدی


ali
ساعت19:45---12 خرداد 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد به ما هم سر بزن خالی از لطف نیست از 20 خرداد شروع به کار رسمی میکنیم
پاسخ:سلام ادرستون رو نذاشتین که!


ܓܨܓܨśДEiD ܓܨܓ
ساعت9:20---11 خرداد 1392
.

جاذبه‌ی سیب ، آدم را به زمین زد و جاذبه‌ی زمین، سیب را!
فرقی نمی‌کند؛ سقوط سرنوشت دل دادن به هر جاذبه‌ای غیر از خداست…


محمد69
ساعت11:08---9 خرداد 1392
دﻧـﯿـﺎ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﻭﻧـﻪ ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﻢ...



ﺁﺩﻡ ﻫـﺎ ﺭﺍ..



ﺍﺗـﻔـﺎﻕ ﻫـﺎ ﺭﺍ...



ﻧﺮﺳـﯿـﺪﻥ ﻫـﺎ...ﻧﺘـﻮﺍﻧـﺴـﺘـﻦ ﻫـﺎ...ﻧﺨـﻮﺍﺳـﺘـﻦ



ﻫـﺎ ﺭﺍ ﻧـﯿـﺰ...!



ﺩﻟـﻢ ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﺪ...



ﺭﻭﯾـﺎﻫـﺎ ﺍﺯ ﺳـﺮ ﻭ ﮐـﻮﻝ ﻫـﻢ ﺑـﺎﻻ ﺑـﺮﻭﻧـﺪ...



ﻣـﺮﺩﻣـﺎﻥ ﺑـﺨـﻨـﺪﻧـﺪ ﺍﺯ ﺗـﻪ ﺩﻝ...



ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﻢ ﻫـﺮﮐـﺴـﯽ ﺩﺳـﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﮐـﻨـﺪ ﻭ...



ﺳـﺘـﺎﺭﻩ ﺧـﻮﺩﺵ ﺑـﭽـﯿـﻨـﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑـﺎﻻ...



ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﻢ ﺩﯾـﮕـﺮ ﺳـﺮ ﺑـﻪ ﺗـﻦ ﻫـﯿـﭻ ﻏـﺼّـﻪ ﺍﯼ ﻧـﺒـﺎﺷـﺪ..


ܓܨܓܨśДEiD ܓܨܓ
ساعت13:00---7 خرداد 1392
br />تولد و مرگ را درمانی نیست

مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم . .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:44---6 خرداد 1392

مانند همه شب ها!


شب آمده است


خواهم خفت


دربستری از تکرار همیشه


وهرگاه که بیدار میشوم


بوی تنهایی میدهم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:07---5 خرداد 1392
چقدر سخت آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو نداره


چقدر سخته دلتنگ کسی بودن که دلتنگ دیگریه


خواستم رو یادت خط بکشم


خواستم به یادت نباشم


از جام بلند شدم،چراغ هارو روشن کردم،سکوت شکستم،آهنگ رو قطع کردم واشکامو پاک


اما قطره اشک بعدی هم روی گونه هام سر خورد


تا بفهمم هنوز دلتنگم





Zahra
ساعت19:27---4 خرداد 1392
اگر اوبخواهد برود میرود...حتی اگر آب یک دریا را پشت پایش بریزی ....


بازنخواهد گشت


واگرماندنی باشد...میماند


حتی اگر جان به لبش آوری....!


Zahra
ساعت19:26---4 خرداد 1392
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند





اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست . . .





آخه چراااااااااااااااااااااا خدای من!؟!!



محمد زواری
ساعت19:45---1 خرداد 1392
دعا می کنم زیر این سقف بلند





روی دامان زمین





هر کجا خسته شدی





یا که پر غصه شدی





دستی از غیب به دادت برسد





و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس...



7holy
ساعت9:35---30 ارديبهشت 1392
mer30 golam vali chera to parantez neveshti sanaz?????? benevis (like) mamnonam

7holy
ساعت8:20---30 ارديبهشت 1392
azizdelam link shodi bazam sar bezan booooooos,mano ba esm timarestaniha..like.link kn

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1398برچسب:,ساعت 1:0 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com