حقیقت عشق


 



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت22:15---28 تير 1394
هر روز صبح... یک تاب خالی را هل می دهم! .
تا به یاد داشته باشم... آدم ها به اوج که می رسند
.
.
.
دست ها را فراموش می کنند...!!!

====================
با عرض پوزش حذف شدی چون ظاهرا نیستی اگه فعال شدی خبرم کن دوباره لینکت کنم.


مهرزاد
ساعت23:27---17 فروردين 1394
مثل رود
یک عمر
هرکه را دوست داشتم،
بدرقه کردم...
============
سلام صدف جان خوبی؟یه سربزن منتظرتم.


مهرنوش
ساعت9:04---15 آذر 1393
SADAF وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ SADAF را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


جوجوی من ...!!!!
ساعت1:46---16 آبان 1393
سلام خوبی مطالبت عالی بود من که خوشم اومد اگه خواستی به وبم بیا منتظرم هااااا آجی صدفم

ياسر
ساعت9:28---12 شهريور 1393
ممنون

مجید
ساعت5:07---6 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم
من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم

من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران
بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم

روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم
شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم

ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش
من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم

ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے
از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم

تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست
من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم

من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه
دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم

من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟
من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم

روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام
باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم


مجید
ساعت4:25---1 مرداد 1393
▐▐گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

▐▐بیشتر وقت غروب

▐▐آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

▐▐اذان בر پیش است

▐▐من وضو خواهم ساخت

▐▐از خـב ا خواهم خواست که

▐▐تو تنها نشو ـﮯ و

▐▐בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


مجید
ساعت4:55---24 تير 1393
اگــر בر کهـکشــانــے בور،

בلــے یــک لحــظه בر صــב سال یاב من کنــב

بــےشــک!

בل من בر تمــام لحــظه ها ــے عــمر،

بیــاבش مــےتپــב پــرشــور...


مجید
ساعت19:13---20 تير 1393
روزی میــرسَد
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآد
مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم


مشاوره کنکور
ساعت12:49---16 تير 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن
به شدت نیازمند کمکتم دوست خوبم


یه پسر تنها
ساعت13:18---10 تير 1393
سلام

خوبین

خواستین یه سرس به وبلاگ من بزنید


مجید
ساعت4:09---7 تير 1393
ذهــن مــا زنــدان است
مــا در آن زنــدانــے
قفــل آن را بشــکن
در آنــرا بگــشا ــے
و بــرون آ ــے ازیــن
دخــمه ــے زنــدانــے

نگــشائــے گــل من
خویــش را حبــس در آن خــواهــے کرد
همــدم جــهل در آن خــواهــے شد
همــدم دانش و دانایــے محــدوده ــےخویش
و در ایــن ویــرانــے
همچــنان تنــگ نظــر مــی مــانــے


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت10:29---29 خرداد 1393
شنبه شب ساعت 9 وبلاگم یه متن عاشقونه که به صورت شعر و آهنگ درش آوردم به اسم ((( عشقم پرید )))
میزنم دوست دارم بیای و نظر بدی و این آخرین متن من به صورت شعر و آهنگ هست .......
منتظرتم ........
از طرف وبلاگ:: پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے


mohammad
ساعت14:15---15 خرداد 1393
هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…


mohammad
ساعت8:05---15 خرداد 1393
.
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید
راست میگه یا دروغ …
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا
که با چشمشونم دروغ میگن …
.


مجید
ساعت3:35---15 خرداد 1393
ســــلام

تبــادل لیــــنک انجــام شــد...ممــنون


mohammad
ساعت11:19---14 خرداد 1393

نیایــــــــــــــــــی

بـــــــهار نمی آید

پرستوها بی کار می شوند

درخت ها غمْ باد.

حالا من هیچ؛ اما…

چه گناهی کرده اَند این بی چاره ها


mohammad
ساعت16:23---13 خرداد 1393
دلتنگی یعنی : دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو می بینی


mohammad
ساعت22:27---12 خرداد 1393
بغض هایم را نگه میدارم. بعضی وقت ها سبک نشوم سنگین ترم…


s
ساعت9:45---8 خرداد 1393
SLM ME MAN sar bezan

nuga
ساعت14:31---4 خرداد 1393
سلام
صدف جون خوبی؟
خسته نباشی
وبت خیلی خوبه دستت درد نکنه
موفق باشی


حمیده
ساعت18:43---28 ارديبهشت 1393
سلام.لینکی گلم

حمیده
ساعت14:35---23 ارديبهشت 1393
سلام.حالت خوبه؟وبت خیلی رمانتیکه.به وبلاگ من هم سر بزن.
مایلی تبادل لینک کنیم؟


mohammad
ساعت22:49---7 ارديبهشت 1393
زمزمه دلتنگی ام را به نسیم میسپارم تا به تو برساند همیشه به یادت هستم


mohammad
ساعت10:24---6 ارديبهشت 1393
جهانم بی تو الف ندارد

ممنون صدف جونم
ممنون که بهم سر میزنی
دوستت دارم عزیزم
مر30


mohammad
ساعت16:19---5 ارديبهشت 1393
عشق چیست ؟

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید.
به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید.

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید.

به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید.

به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد.

و به انسان گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟ کشک!!!


Mohammad
ساعت21:59---22 فروردين 1393
سلام خواهش میyکنم دوست محترم

Mohammad
ساعت20:09---18 فروردين 1393
سلام
ممنون عید شما هم مبارک
آلبوم خوشبختی از حمید عسگری گذاشته شد ولی البوم سرنوشت هنوز نیومده.
یا شاید هم پخش نشه.باید صبر کنید
ممنون از انتخاب شما از سایت ما
پرواز موزیک
www.parvaz-music.ir


شیما
ساعت15:42---29 اسفند 1392
سلاااااااام

وبت خیلی قشنگه

به منم سر بزن خوشحال میشم

لینکت کردم

منو لینک کن

اگه نکنی نامردیا

در ضمن اگه برام نظر ندی

غصه میخورم ها

دیگه سر نمیزنم
پاسخ:سلام گلم مرسی نظر لطفته ولی ادرست نگذاشتی که!!!!!!!!!!


Mohammad
ساعت9:33---3 اسفند 1392

بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که

در کنارش باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید…



Mohammad
ساعت9:55---28 بهمن 1392

نیایــــــــــــــــــی

بـــــــهار نمی آید

پرستوها بی کار می شوند

درخت ها غمْ باد.

حالا من هیچ؛ اما…

چه گناهی کرده اَند این بی چاره ها


Mohammad
ساعت22:17---14 بهمن 1392
آپم با 3 آهنگ غمگین
please DL
البته باز پخشه
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا سالکی به نام یه حادثه
دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا ، احساسی و شنیدنی رضا شیری به نام چقدر دلتنگ دیدارم
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام امام رضا


Saman Azimi
ساعت13:49---14 بهمن 1392
حالم خوب نیست!
گونه هایم میسوزد.....
برای گریه کردن راهی تازه یافته ام
اشک هایم را این بار روی دلم میریزم
با یک تیر دو نشان میزنم!
هم کسی گریه ام را نمیبیند،
هم دلم خنک میشود....


Salam...
mamnoon babate hozoure garmetoon. khoshhalam kardid...


Mohammad
ساعت12:37---14 بهمن 1392
این حوالی آسمونش رنگ آفتاب و ندیده
یه پرنده اشتباهی خواب آزادی و دیده

این پرنده آسمون و پشت ابرا آبی میدید
تا میرفت نزدیک ابرا آسمون بالش و میچید

اینجا آسمون نمیزاشت آسمونیا بمونن
... رفت یه آسمون دیگه رفت که قدرش و بدونن

اینجا جا براش کوچیک بود پر پروازش و بست رفت
از حسودی اسمون مرد از ستاره ها یکیش رفت


Mohammad
ساعت11:56---14 بهمن 1392

گاه دلتنگ می شوم

دلتنگ تر از همه دلتنگی ها

گوشه ای می نشینم

و حسرتها را می شمارم

و باختن ها را

و صدای شکستن ها را

چه عجب،چیشده که به فکر من افتادی؟؟؟


Saman Azimi
ساعت22:35---8 بهمن 1392
Salam sadaf khaoom..

Rastesh

Bad Az Moddat Ha

Ahange Jadidam Montasher Shod...

Khoshal Misham age Nazareto Dar Moredesh Bedoonam o Mesle Hamishe Hozoure Garme to, Too Webam Dashte Basham... Please Download ...

Bebakhshid k Moddati Naboodam...

Omidvaram betoonam zahematetoon ro jobran Konam...

mamnoon babate hame che...

Khake Patoonam.

.................. Saman Azimi ....................


پاسخ:سلام خواهش میکنم چشم حتما


Ice queen
ساعت18:51---22 آبان 1392
ااا وايسا بينم----چجوري پايين نوشته هات به جاي1392زده1398؟!!!!!!!!!
پاسخ:هویجوری!


خاطرات تلخ
ساعت21:53---18 آبان 1392
سلام وب جالبی دارید لطفا منولینک کنید تامنم ودوستانم شمارالینک کنیم

neda
ساعت17:56---18 آبان 1392
سلام عزیزم چه وب ناز وقشنگی داری به وب منم سربزن ومنولینک کن نظریادت نره خوشتیپ

کاترین
ساعت11:03---24 مهر 1392
سلام به منم سربزن مرسی

مجید
ساعت23:39---19 مهر 1392
سلام مرسی از اومدنت و ببخشید اگه نیومدم سر بزنم نمیتونم زیاد بیام معذرت اما خوشحالم کردی با اومدنت همیشه موفق باشی بهترینها را برای شما آرزو میکنم

mohammad
ساعت20:51---14 مهر 1392
جز خدا کسی رو داری



که بهت بگه:



من باهاتم؟؟؟؟


mohammad
ساعت6:17---14 مهر 1392
واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم

قلبم خیس دلتنگی است و چشمانم طوفانی



mohammad
ساعت17:32---13 مهر 1392
مرسی
دوست دارم صدفم


mohammad
ساعت10:45---5 مهر 1392
بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست اگر بشکنه دیگه اعتراض نیست التماسه

رها
ساعت15:01---18 شهريور 1392
سلاااااااااام آجی صدف خوبی خیلیییییییی خوش حال شدم وقتی نظرت دیدم

voroojak
ساعت1:01---14 شهريور 1392
ممنون که به وبلاگم سر میزنی و با گذاشتن نظر خوشحالم میکنی عزیزم.
روزهای زندگی مثل صفحات یک کتابه...
به خاطر یک صفحه کتاب رو دور نیانداز...!!


Baran
ساعت12:04---10 شهريور 1392
slm doste golam sharmandam kardi

toro bebakhshid dadte rastam shekaste vase hamin nemitonam kheili behet sar bezanam taze netam ham dare tamom mishe shayad nayam dar har sorat bebakhshid

bazam migam mer30 babate lotfet doset daram...


mohammad
ساعت20:41---9 شهريور 1392
---------Love you sadaf thanks

alireza
ساعت23:52---6 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:

روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن

اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1398برچسب:,ساعت 11:27 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com