.....


حقیقت عشق


 

 

 

شـنـیـده بـودم "پــــا" ، "قـَـلبِ دوم" اسـت . . .

امّــا بــاور نـَـداشـتـم . . .

تـا آن زمــان كــه فــهـمـیـدم،

وقـتـی دلِ مـانـــدن نـَـدارم،

پــایِ ایـسـتـادن هــَـم نـیـسـت



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت1:51---7 مرداد 1392
سایت hamed98 سایت دانلود و اموزش و .... است شما هرچیز بخواهید در این سایت پیدا می شود

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:24---5 مرداد 1392
مهربان دوستم ! حالا که من از تو بی خبر مانده ام ،

حالا که ساده گذشتی از امیدهای من و اشتیاق خودت ،

حالا که هیچ راهی مرا به تو نمی رساند ،

باور کن برای آشتی تو با آدمها هنوز دلم می خواهد

چشمه زلال مهربانیت سمت دریا جاری شود

نه اینکه در بستر تنهایی خود اسیر بمانی و از غریبه ها بترسی

شاید سقف اعتماد من به اندازه باور تو بلند نبود اما باور کن .

می خواستم و می خواهم تو با همه آشنا باشی ، دلتنگت هستم

اما بیشتر دلواپس دلتنگی های توام ، همیشه با خودت مهربان باش .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:23---5 مرداد 1392
در چشمانم تنهاییم را پنهان می کنم

در دلم دل تنگی ام را

در سکوتم حرف های نگفته ام را

در لبخندم غصه هایم را

دل من چه خرد سال است ، ساده مینگرد

ساده میخندد و ساده میپوشد

دل من از تبار دیوار های کاهگلی است

ساده می افتد

ساده می شکند

ساده می میرد . . .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:00---4 مرداد 1392
چند وقتیست
هر چه می گردم
هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...
آپـــــــــــــــــــــــم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:41---2 مرداد 1392
بعضی آدمها یهو میان…
یهو زندگیت و قشنگ میکنن…
یهو میشن همه ی دلخوشیت…
یهو میشن دلیل خنده هات…
یهو میشن دلیل نفس کشیدنت..!
بعد همین جوری یهو میرن…
یهو گند میزنن به آرزوهات…
یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات…
یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:39---2 مرداد 1392
خآطِــــ ــ ــــرات" هَر چـه "شـــــیرین تَر" باشنـב .
بَعـב هآ از " تَلــــخی " ، " گلــــــویت " را بیشتــَـــــر می ســوزاننـــــב ....


ღشمیم عشقღ
ساعت13:19---2 مرداد 1392
سلام اجی صدف به منم سربزن اپممممم منتظرممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,ساعت 12:55 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com