نهایت..


حقیقت عشق

من از نهایت شب حرف می زنم

من از نهایت تاریکی

و از نهایت تنهای شب های خود

اگر به خانه ی من آمدی

برای من ای مهربان !

چراغ بیاور و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ….



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:59---19 شهريور 1392
درميان من و تو فاصله هاست
گاه مي انديشم
مي تواني تو به لبخندي اين فاصله را برداري
تو توانايي بخشش را داري
دست هاي تو توانايي آن را دارد
که مرا
زندگاني بخشد
چشمهاي تو به من مي بخشد
شور عشق و مستي
و تو چون مصرع شعري زيبا ،
سطر برجسته اي از زندگي من هستي ...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:58---19 شهريور 1392
چـــرا دلـــت گــرفـته؟
او هــم آدم اســت...
اگـر دوســتت دارم هــایـــت را نــشنیده گـرفــت...
غصــه نخــور...
اگــر رفــت...
گریـــه نکــن...
یــک روز چشمـــان یــک نفـــر عاشقـش می کــند...
یــک روز معــنی کـم محــلی را مـــیفهمد...
یــک روز شکــستن را درک میــکند...
آن روز مــیفهمد آه هــایی کــه کــشیـدی از تــه قلـــبت بـــوده...
میفـــهمد شکستــن یـــک آدم تــاوان سنـــگینی دارد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,ساعت 11:30 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com